Bergen

2017-09-06

Løsningsselger for fremoverlente IT-driftsløsninger i Bergen

Candidator har 300 ansatte i Norge og Sverige, og er et veldrevet og spesialisert IT-driftsselskap med fokus på høyt servicenivå og effektive løsninger, med topp spekket infrastruktur for IT-drift. Vi har kontorer i Bergen, Oslo, Alingsås, Stockholm, Borlänge og Malmö.

Våre ambisjoner er og vil alltid være å skape langsiktige relasjoner basert på gjensidighet og tillit. Ønsket er å skape partnerskap der vi skaper verdier for våre kunder ved å levere IT-Løsninger som gir våre kunder forretningsmessige fordeler. Vi tror at personlig kundeservice er en nøkkelfaktor til høy kundetilfredshet, derfor har vi organisert oss slik at ansvaret på hver enkelt kunde er fordelt på et fåtall mennesker i et team. 


Utviklingen i verden innen data og internett forutsetter større og større krav til at ting som data, internett og andre tekonolgiske duppeiditter bare virker. Gjennom ledende teknologi og tjenester tilbyr Candidator nye måter å arbeide på. Vi er klare til å hjelpe våre kunder å effektivisere sine driftsløsninger.


Sist men ikke minst satser vi mye på våre medarbeidere. Kompetanse og engasjement er to veldig viktige verdier. Utdannelse og videreutvikling i ulike former er derfor avgjørende. Vi tror videre at delaktighet er en kritisk framgangsfaktor for engasjement, og legger derfor mye tid og kraft i å skape nettopp dette. Dette gjør vi bl.a. gjennom å sterkt involvere medarbeidere i visjons- og strategiarbeid samt i all form for utviklingsarbeid.

Vi søker en person som kan selge riktige løsninger til potensielle kunder i Bergen og omegn.

Du skal drive med oppsøkende salg til bedriftskunder i eget distrikt som løsningsselger ved Candidator i Bergen. Din hverdag hos oss vil bestå av prospektering og møtebooking, gjennomføring av kundemøter samt salg av driftstjenester til  nye kunder samt på sikt  egen oppbygd kundeportefølje. 

 

Du har fortrinnsvis erfaring fra oppsøkende salg av driftsløsninger og konsulenttjenester til bedrifter. Du trives med å jobbe systematisk og målrettet  og kan dokumentere gode resultater. Gode norsk og engelskkunnskaper er et krav. Det er en stor fordel om du har en sterk interesse og forståelse for teknologi. Vi verdsetter stabilitet, pålitelighet og gode holdninger.

 

Candidator er et sterkt voksende selskap, med gode utviklingsmuligheter. Hos oss vil du få grundig opplæring, coaching og veiledning i et Skandinavisk selskap med et sterkt ønske om å ta posisjon og skape et sterkt merkenavn i det norske markedet. Vi har konkurransedyktige betingelser og attraktive goder.

Løsningselger rapporterer til salgssjef i Norge.

 

Arbeidsoppgaver vil være:

  • Oppsøkende salg mot nye kunder
  • Ivareta eksisterende kunder
  • Bygge portefølje og ivareta gode relasjoner med dine kunder
  • Salg av Candidators IT-driftsløsningerløsninger, her under outsourcing, nærservice og konsulenter

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  •  God erfaring med leads generering og møtebooking
  •  Erfaring med B2B salg
  •  Generell god IT kompetanse
  •  Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
  •  Erfaring med kartlegging og kundeanalyse
  •  Det er en stor fordel med lokalt nettverk i Bergensområdet
  •  Må beherske norsk og engelsk muntlig og skriftlig

 

Du er:

  • Kontaktsøkende og har lett for å skape kontakt
  • Gode til å skape et troverdig inntrykk
  • Selvstendig                 
  • Initiativrik
  • Strukturert
  • Konkurranseinstinkt
  • Pågangsmot

 

Vi kan tilby:

  • Et sterkt faglig miljø med bra takhøyde og gode muligheter for utvikling
  • God oppfølging i oppdraget
  • Konkurransedyktige betingelser og attraktive goder.

 

Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til salgssjef Lennart Mæland på tlf. 93 63 22 12, Lennart.Maeland@candidator.no